یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
۰ نفر

تیم‌های لندنی آرسنال، تاتنهام و چلسی در هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس با ناکامی مقابل رقبای خود متوقف شدند.

نیوکاسل

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال چلسی در مصاف بانیوکاسل در حالیکه فقط۳۶ ثانیه تا پایان وقت های تلف شده باقی مانده بود یک گل دریافت کرد تا هشتمین شکست این فصل خود را تجربه کند.

در دقیقه ۹۳ و ۲۴ ثانیه ارسال بلند آلن سنت ماکسیمین با ضربه سر زیبای ایزاک هایدن درون دروازه چلسی قرار گرفت تا ورزشگاه سنت جیمز پارک و ۵۲ هزار تماشاگرش که بیشتر آنها طرفدار میزبان به وجد آیند.

چلسی با این شکست با ۳۹ امتیاز در جایگاه چهارم ایستاد.

تاتنهام دیگر تیم شهر لندن نیز در خانه واتفورد تن به تساوی بدون گل داد. دراین بازی گل دقایق پایانی تاتنهام با کمک داور ویدیوئی مردود اعلام شد تا مورینیو و تیمش دستشان به ۳ امتیاز بازی نرسد.

تیم آرسنال نیز در ورزشگاه امارات در دیدار با شفیلد یونایتد در دقایق پایانی از رسیدن به پیروزی محروم شد. در این بازی  مارتینلی در دقیقه ۴۵ برای ارسنال گلزنی کرد اما در دقیقه ۸۳ فلک با ضربه ای زیبا نتیجه بازی را عوض کرد تا امتیاز ها بین دوتیم تقسیم شود.

در سایر بازی های مهم این هفته در سالروز تولد پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی یاران سرمربی اسپانیایی سیتی مقابل کریستال پلاس تن به تساوی دوبردو داد. در این دیدار تماشاگران سیتی برعلیه داور ویدیویی دست نوشته های را با خود به ورزشگاه آورده بودند. در این دیدار سرخیو اگوئرو با زدن دو گل آمار گلزنی اش را در این تیم به ۲۵۰ گل رساند.

در ادامه این بازی ها یکشنبه دیدار حساس لیورپول با منچستر یونایتد برگزار می شود تا شاگردان کلوپ یک گام دیگر به قهرمانی این فصل نزدیکتر شوند.

کد خبر 478999

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha