مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
۰ نفر

رئیس شورای اسلامی شهر قم از سرمایه گذاری ۵ میلیارد تومانی برای احداث زیرساخت، جدول، فضای سبز و ساختمان در آرامستان جدید شهر قم خبر داد و گفت: تا ۲ماه دفن در آرامستان جدید شهر قم رایگان خواهد بود.

عبدالله جلالی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، عبدالله جلالی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم افزود: بیشترین توسعه فضای سبز شهر در ضلع جنوبی قم است و اقدامات گسترده‌ای در این زمینه در حال صورت گرفتن است.

وی ادامه داد: شهرداری قم موظف به خریداری پساب فاضلاب از تصفیه‌خانه در بالادست شهر برای فضای سبز است، پساب خروجی از تصفیه‌خانه از استانداردهای لازم برخوردار است و خریداری این پساب برای فضای سبز می‌تواند به نفع شهر قم باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: چند سال پیش، شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مصوب کرد که آرامستانی در جنوب شهر قم ساخته شود و همه زیرساخت‌ها برای این کار آماده شد، ساخت این آرامستان مطالبه مردم پردیسان و منطقه ۴ بود و پیگیری‌هایی با دادستانی و سازمان بازرسی برای بهره‌برداری از این آرامستان داشتیم و مصوبه شورای اسلامی شهر قم، شروع دفن در آرامستان جدید شهر است.

جلالی بهره‌برداری از آرامستان جدید شهر قم را برای مدیریت حمل و نقل در این شهر ضروری دانست و بیان کرد: ۵ میلیارد تومان برای احداث زیرساخت، جدول، فضای سبز و ساختمان در این آرامستان صرف شده است و آرامستان پاسخگوی نیاز مردم مناطق پیرامون خود است و تا ۲ ماه دفن در آرامستان جدید شهر قم رایگان خواهد بود.

کد خبر 478935

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha