مدیرعامل خانه کتاب از برگزاری نشست تخصصی «مبانی پیشگیری از اعتیاد در ادبیات کودک و نوجوان» در موسسه «خانه کتاب» خبر داد.

كتابفروشي و خانه كتاب

همشهری آنلاین/ فاطمه عسگری نیا: ‌«نیکنام حسینیپور» با اعلام این خبر در گفتوگو با خبرنگار ما افزود: «نشست تخصصی مبانی پیشگیری از اعتیاد در ادبیات کودک و نوجوان، نشستی علمی و مبتنی بر استانداردهای بینالمللی و با تکیه بر فرهنگ بومی خواهد بود که یکشنبه ۲۹ دی ماه در «سرای کتاب» موسسه خانه کتاب برگزار میشود. »

او درباره ضرورت برگزاری این نشست گفت: «با توجه به کاهش سن اعتیاد در جامعه و ضرورت آشنایی خانوادهها و کودکان و نوجوانان با این معضل اجتماعی، تولید آثار مکتوب با محور پیشگیری از اعتیاد کودکان و نوجوانان، یکی از الزامات جامعه امروز ماست. »
مدیرعامل خانه کتاب با تاکید بر ضرورت حمایت مادی و معنوی از ناشران و نویسندگان فعال در این حوزه اظهار داشت: «درست است که ما امروز شاهد وجود مکتوبات ارزشمندی در حوزه اعتیاد کودک و نوجوان در عرصه جهانی هستیم اما هیچیک از این آثار متناسب با فرهنگ بومی ما نیست و اجرای آموزههای این کتابها در جامعه ما، گاهی سخت است. بنابراین،نیاز داریم با تولید آثار ارزشمند متناسب با فرهنگ بومی خود از تهدیدات این بخش در جامعه بکاهیم. »
نشست تخصصی مبانی پیشگیری از اعتیاد در ادبیات کودک و نوجوان با حضور «رویا نوری» از ساعت ۱۶ روز یکشنبه در سرای کتاب واقع در خیابان انقلاب، بین خیابان فلسطین جنوبی و برادران مظفر برگزار خواهد شد و به حاضران در جلسه، گواهی شرکت در نشست داده میشود.
 

کد خبر 478911

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha