رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر از شهروندان خواست در صورت مشاهده افزایش کرایه تاکسی آن را اعلام کنند.

تاکسی بوشهر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اگرچه مسئولان شهرداری بوشهر معتقدند نباید کرایه تاکسی‌ها افزایش یابد، اما برخی شهروندان گفته‌اند که پس از سهمیه‌بندی بنزین، برخی تاکسی‌های زردرنگ و تاکسی‌های موقت کرایه بیشتری از آنها می‌گیرند.

در این زمینه، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر گفت: کرایه تاکسی‌ها افزایش نیافته و مانند زمان پیش از سهمیه‌بندی بنزین و همان کرایه‌ای است که فهرست آن روی شیشه تاکسی نصب‌شده است.

حسن شجاعی پور ادامه داد: بنابراین اگر راننده‌ای بخواهد از مسافران، کرایه بیشتری بگیرد، تخلف کرده و مسافران می‌توانند این تخلف را با شماره تلفن ۱۳۷ گزارش دهند تا برخورد قانونی صورت گیرد.

به گفته رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر، با توجه به این‌که ماهانه ۴۰۰ لیتر بنزین به تاکسی‌ها تعلق می‌گیرد تغییری در کرایه‌ها صورت نگرفته است و رانندگان اجازه ندارند کرایه‌ای بیش از قبل دریافت کنند.

شجاعی پور همچنین با اشاره به افزایش خطوط اتوبوس‌رانی، بیان کرد: چند خط ازجمله خط شهرک نیایش و نوار ساحلی بوشهر به خطوط اتوبوس‌رانی این شهر افزوده‌شده و انتظار داریم که شهروندان از اتوبوس بیشتر استفاده کنند.

کد خبر 478826

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha