مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در بخشی از برنامه سینمایی «هفت» از در نظر گرفتن دو قیمت ۱۰ و ۱۵ هزار تومان برای بلیت‌ سینماهای مردمی دوره سی و هشتم خبر داد.

جشنواره فيلم فجر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در برنامه «هفت» گفت: امسال افتتاحیه جشنواره را برگزار نمی‌کنیم و به‌جای آن با همراهی اهالی سینما، نسبت به ارسال کمک‌های امدادی به مناطق سیل‌زده کشور اقدام خواهیم کرد.

نجفی همچنین درمورد اهدای تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این دوره جشنواره گفت: امسال تمام فیلم‌ها با موضوع جهاد و مقاومت از بخش مستند و فیلم کوتاه تا فیلم‌های بخش نگاه نو و سودای سیمرغ برای دریافت این تندیس بررسی خواهند شد.

وی در این برنامه درباره قیمت بلیت این دوره جشنواره فیلم فجر گفت: امسال بهای ۱۰ هزار تومان برای چهار سینمای جنوب شهر و ۱۵ هزار تومان برای سینماهای باقی مناطق شهر تهران در نظر گرفته شده است.

نجفی درباره وضعیت سینمای رسانه در این دوره جشنواره، بیان کرد: در سینمای اهالی رسانه، هر روز ۴ سانس فیلم نمایش داده می‌شود، سانس‌ها از ساعت ۱۳:۳۰ آغاز خواهد شد. سانس دو ۱۶:۳۰، سانس سوم ۱۹:۳۰ و سانس آخر ۲۲:۳۰ خواهد بود. هر روز ما ۳ فیلم سینمایی را در ۳ سانس و یک فیلم کوتاه و مستند را در سانس آخر اکران خواهیم کرد.

او همچنین گفت: امسال با ارزیابی دقیق و بازنگری در آیین‌نامه نسبت به متقاضیان حضور در سینمای رسانه‌ها برخورد کردیم و با ارزیابی دوره گذشته، از ماه‌ها پیش به طور دقیق میزان فعالیت افرادی را که سال گذشته در جشنواره حضور داشتند، مورد بررسی قرار دادیم و سرانجام از ۲۱۲۹ نفر، ۱۰۸۵ نفر تایید شدند و تقریبا نزدیک به ۵۰ درصد حذف شدند.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر همچنین تأکید کرد: امسال تفاوت مهمی که با سال گذشته داریم این است که عوامل فیلم‌ها در کنار اهالی رسانه در پردیس سینمایی ملت حضور دارند و سایر میهمانان و هنرمندان در پردیس سینمایی چارسو به دیدن فیلم‌ها خواهند نشست.

نجفی با توجه به شایعه‌های منتشرشده در فضای مجازی، گفت: در مورد هیأت داوران جشنواره فیلم فجر هنوز با هیچ کسی صحبت نشده است.

کد خبر 478792

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha