نمایش «موتورسوار خوب و بد» در شهرک ترافیک منطقه۱۸ برای کودکان اجرا می‌شود.

آموزش ترافیک به بچه ها

همشهری آنلاین/ مریم قاسمی: به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه۱۸، با توجه به تعداد زیاد موتورسواران در محله‌های این منطقه، همه روزه کارگاه آموزشی برای زنان خانه‌دار در همه‌ سراهای محله و نمایشی با موضوع موتورسوار خوب و بد برای کودکان در شهرک ترافیک برپا می‌شود.

«مصطفی حسنی» افزود: «برای اینکه شهروندان از اجرای چنین برنامه‌ای درسراهای محله‌ها و شهرک ترافیک مطلع شوند، کارهای تبلیغاتی و میدانی صورت گرفته است. به‌عنوان مثال پیام‌هایی از جمله «موتورسوار خوب الگوی بچه‌ها می‌شود»، «موتورسوار خوب با سرعت مطمئنه می‌راند»، «موتورسوار خوب از تونل عبور نمی‌کند» و «موتورسوار خوب در پیاده‌رو و خط ویژه حرکت نمی‌کند» با استفاده از بنرهای اطلاع‌رسانی در خیابان‌ها و میدان‌های اصلی منطقه نصب شده است.»

وی درباره علت انتخاب کودکان و بانوان برای شرکت در این طرح گفت: «هدف از اجرای طرح برای زنان خانه‌دار و کودکان این بود که چون موتورسواران با همسران و کودکان خود بیشتر در ارتباطند می‌توانند از آنها تأثیر بگیرند. همچنین کودکان با دیدن نمایش، نحوه استفاده درست از موتورسیکلت و ضرورت استفاده از کلاه ایمنی را رانندگی فرا می گیرند.»

گفتنی است این کارگاه آموزشی با حضور پلیس راهور به‌صورت روزانه درسراهای محله و شهرک ترافیک منطقه۱۸ از ساعت۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

کد خبر 478516
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha