چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
۰ نفر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قروه گفت: در یک ماه اخیر قیمت انواع گوشت قرمز و مرغ کاهش چشمگیری داشته است و پیش‌بینی می‌شود این روند تا روزهای آینده نیز ادامه پیدا کند.

گوشت قرمز

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از فارس، علی منتشلو، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قروه در استان کردستان اظهار کرد: از ۱۹ دی‌ماه نرخ گوشت قرمز گوسفندی مخلوط هر کیلوگرم ۸۵ هزار تومان، گوشت مخلوط گوساله درجه یک هر کیلوگرم ۷۶ هزار تومان و گوشت مخلوط گوساله با استخوان هر کیلوگرم ۵۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.  

وی افزود: در بازار قروه نرخ مصوب مرغ مصرفی کشتار روز به صورت عمده ۱۰ هزار و ۷۰۰ تومان و خرده‌فروشی ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان است و برخی فروشندگان نیز به صورت رقابتی قیمت آن را نیز کاهش می‌دهند.  

منتشلو گفت: بیشترین شکایت‌های شهروندان قروه‌ای مربوط به بازار مبلمان و صنف تعمیرات تلفن همراه بوده است که از شهروندان این شهرستان درخواست می‌شود در صورت برخورد با هر گونه تخلف مراتب را به واحد بازرسی اداره صمت قروه از طریق تلفن گویا ۱۲۴ اطلاع دهند.  

وی اظهار کرد: همه فروشندگان عرضه مواد خوراکی و کالاهای اساسی باید فاکتور فروش به مشتری ارائه دهند تا شفافیت قیمت‌ها برای مصرف‌کننده مشخص شود.  

به گفته رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قروه، در یک ماه اخیر قیمت انواع گوشت قرمز و مرغ کاهش چشمگیری داشته است و پیش‌بینی می‌شود این روند تا روزهای آینده نیز ادامه پیدا کند.

کد خبر 478376

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha