سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی برای کسانی که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند تا ۳۰ دی‌ماه خبر داد.

بسته حمایتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی گفت: مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست دریافت‌کنندگان یارانه‌ نقدی نیستند اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند تا ۳۰ دی‌ماه تمدید شده است.

وی با اعلام این خبر اظهار کرد: علاوه بر این از روز گذشته، افرادی که در آذرماه اعتراض خود را ثبت کرده بودند، می‌توانند وارد سایت شده و نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. این افراد نیز تا ۳۰ دی ماه مهلت مشاهده نتیجه اعتراض و ثبت درخواست بازبینی مجدد دارند.

میرزایی افزود: همچنین، آن دسته از افرادی که درخواست بازبینی داده بودند و قصد انصراف دارند، امکان لغو درخواست بازبینی تا آخر این ماه در سایت برایشان فراهم شده است.

کد خبر 478244

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رویا قرنره شیر IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    0 0
    وقتی کد 6369 رو هم میزنیم مینویسه مهلت اعتراض تمام شده ما دردمونو به کی بگیم چرا تو این مملکت هر که مشکلی داشته باشه کسی یا جایی نیست که برای ما مشکل کشا باشه هیچ جایی نیست که ما درد مونو بگیم
  • قاسم IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    0 0
    ما که کد رهگیری ارسال شده وخانواده 3نفره من مشمول نشده ودرخواست بازبینی رو ثبت کردیم و ترسوندن که اگه برا دولت محرز بشه یارانه هم قطع میشه وما انصراف دادیم حالا میخوام دوباره درخواست بدم باید چکار کنم چون واقعا مشمول یارانه معیشتی هستم حالا میرم توسایت میگه 6ماه دیگه برسی انجام میشه در صورتی که یک کار ساده هستم ویک ماشین تو ارزونی که35تومن بود خریدم ونه حساب بانکی خوب دارم ونه ملک دارم خیلی ها ازمن بیشتر داشتن گرفتن خواهش میکنم پیگری کنید تا دوباره سایت انصراف دادها رو باز کنن