معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام از برگزاری نخستین رویداد استارت آپ ویکند ویژه مددجویان دانش‌آموخته و فارغ‌التحصیل این نهاد در روزهای پایانی هفته خبر داد.

استارت‌آپ

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، «روح‌اله سلیمانی» اظهار کرد: این استارت‌آپ ویژه کسب و کارهای امروزی و نوین است و بیش از ۹۰ نفر از مددجویان دانش آموخته که دارای ایده‌های نوین در زمینه اشتغالزایی هستند در این استارت آپ و رویداد کارآفرینی حضور خواهند داشت.

وی گفت: کمیته امداد استان ایلام، پارک علم و فناوری استان و اداره کل فناوری اطلاعات استان این استارت آپ را از چهارشنبه ۲۵ دی تا روز جمعه ۲۷ دی برگزار خواهند کرد.

سلیمانی گفت: در این مدت علاوه بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی، طرح‌های کارآفرینی دانش‌آموختگان شرکت‌کننده داوری شده و پس از داوری نیز به صاحبان سه ایده برتر و برگزیده شده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: از میان طرح‌های ارائه شده، هر تعداد از آنان که منجر به اشتغال و کسب و کار شود مورد حمایت ویژه کمیته امداد و دیگر برگزارکنندگان این رویداد کارآفرینی قرار می‌گیرند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه توانمندسازی مددجویان و زمینه‌سازی برای ورود این خانواده‌ها به عرصه کار و تولید همچنان از اولویت‌های این نهاد است، گفت: در این زمینه استفاده از دانش و امکانات راهبران شغلی نیز در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.

کد خبر 478165

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha