برنامه‌های "شتاب" و "شاخ به شاخ نشوید" در راستای اجرای طرح افزایش مهارت عمومی رانندگی در کشور روی آنت شبکه سه سیما می‌روند.

طرح مهارت رانندگي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در راستای طرح جامع و فراگیر افزایش مهارت عمومی رانندگی در کشور و همچنین پاسخگویی به اشتیاق و علاقه‌مندی روزافزون جوانان و نوجوانان، با رویکردی جدید به این دو رشته پرطرفدار در دنیا، با همکاری مدیریت شبکه سه سیما در جهت ساخت دو برنامه تلویزیونی با مضمونی متفاوت به توافق رسید که به زودی این دو برنامه با اعلام قبلی روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

پس از مذاکرات صورت گرفته و علاقه‌مندی مدیر شبکه ۳ در ساخت برنامه‌های پرمخاطب برای نسل جوان، نخستین برنامه تحت عنوان "شتاب" با محوریت پیشگیری از حوادث رانندگی و ترغیب جوانان به رانندگی صحیح با توجه به معضلات و آسیب‌های اجتماعی ناشی از تصادفات در قالب پوشش مسابقات و رویدادهای فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با بهره‌گیری از بهترین تجهیزات ممکن و کادری حرفه‌ای با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور خالق برنامه‌هایی چون خندوانه، آسمان شب، چرخ، تیک تاک، روز و روزگاری، کندو، دایره، مداربسته و مردم ایران سلام و ... از اوایل اسفند ماه در باکس پخش قرار خواهد گرفت و برنامه‌ای دیگر با عنوان "شاخ به شاخ نشوید" که با مضمون اجتماعی به شکل مسابقه به منظور پشتیبانی از طرح ملی افزایش مهارت رانندگی در کشور با پیش بینی‌های لازم و قرار گرفتن در کنتداکتور سال آینده از ابتدای سال ۹۹ روی آنتن خواهد رفت.

گفتنی است فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در سال جاری با طرح و ایده‌های جدید با نگاه کیفیت‌بخشی به رقابت‌های ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی، اجرای طرح ملی افزایش مهارت رانندگی را نیز به منظور کاهش تصادفات جاده‌ای و شهری در صدر برنامه‌های خود قرار داده  است. پروژه‌ای که با همکاری وزارت ورزش و جوانان و نهادهای مختلف از جمله کمیسیون‌های فرهنگی و اصل نودم مجلس شورای اسلامی، معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، بیمه مرکزی، سازمان صدا و سیما و پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اجرائی شده و با به ثمر نشستن برنامه‌های پیش رو در جهت این طرح عظیم ملی می‌تواند از ضررهای مالی و معنوی تحمیلی به جامعه بکاهد.

کد خبر 478157

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha