لحظه سقوط اتوبوس در گودالی بزرگ و فرار عابران به یکی از پربیننده‌ترین تصاویر یک روز اخیر در تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی چین تبدیل شده است.

سقوط اتوبوس چيني در گودال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای‌اف‌پی، این حادثه در شهر شینینگ در استان کینگای در شمال غربی چین و زمانی رخ داد که شهروندان منتظر رسیدن اتوبوس بودند. پس از آنکه زمین ناگهان دهان باز کرد و اتوبوس و عابران را درون خود کشید، یک انفجار هم در گودال رخ داد. گفته می‌شود در این حادثه شش نفر کشته و دست‌کم ۱۰ نفر گم شده‌اند. ۱۶ نفر از آسیب‌دیدگان به همان بیمارستانی منتقل شدند که نزدیک ایستگاه اتوبوس است.

تلویزیون دولتی چین CCTV اعلام کرد جستجو برای یافتن گمشده‌ها و مشخص شدن علت حادثه همچنان ادامه دارد. حادثه افتادن اتوبوس درون گودال بزرگ در مرکز استان کینگای ساعت ۵:۳۰ عصر به وقت محلی رخ داد و شلوغ بودن پیاده‌رو و ایستگاه در آن وقت روز از دلایل زیاد بودن تعداد قربانیان است.

رخ دادن حوادث مشابه اتفاقی پرتکرار در چین و دلیل اصلی آن عملیات عمرانی و ساختمانی است. سال ۲۰۱۶ سه شهروند در استان هنان درون یک گودال افتادند و گزارش‌های ابتدایی نشان داد علت حادثه احتمالا ترکیدن لوله‌های آب به دلیل بارندگی زیاد بوده است. سال ۲۰۱۳ هم پنج نفر در شنژن در گودال افتادند و جان باختند.

کد خبر 478143

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیا و اقیانوسیه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha