حسن روحانی در همایش تجلیل از نمونه‌های ملی بخش کشاورزی گفت: من به عنوان نماینده مردم و رئیس‌جمهور حادثه را دنبال می‌کنم در مراحل بعدی به هر نتیجه‌ای برسیم به مردم خبر می‌دهیم. مردم ما در این غم سهیم هستند اما می‌خواهند بفهمند آیا مسئولان طبق قاعده در چارچوب اصول اخلاقی درست رفتار کرده‌اند یا خیر.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، حسن روحانی، رئیس‌جمهور در همایش تجلیل از نمونه‌های ملی بخش کشاورزی گفت: سوال مردم این است که آیا زمان روشن شدن حادثه تا اعلام آن طولانی بود یا فقط چند ساعت طول کشید؟ مسئولان باید تمام پروسه را توضیح دهند. از روز چهارشنبه تا جمعه که جلسه اضطراری در شورای عالی امنیت ملی تشکیل شد، تماما توضیح داده شود. مردم ما در این غم سهیم هستند اما می‌خواهند بفهمند آیا مسئولان طبق قاعده در چارچوب اصول اخلاقی درست رفتار کرده‌اند یا خیر.

روحانی تاکید کرد:‌ من به عنوان نماینده مردم و رئیس‌جمهور حادثه را دنبال می‌کنم در مراحل بعدی به هر نتیجه‌ای برسیم به مردم خبر می‌دهیم.

وی اظهار داشت: حادثه کوچک نیست بحث امنیت فضای ایران است. بحث ۱۷۶ نفر نیست، آنها برای ما عزیزند. امنیت فضای ایران برای ملت ایران و دنیا اهمیت دارد. برای مردم مهم است هر کسی در هر حد مقصر بود، معرفی شود و هر کسی باید مجازات شود به مجازات برسد.

کد خبر 478140

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    1 0
    این یه دونه حرفت درسته باید روشن شود که دستهای پشت پرده چه کسانی هستند. اینو بدون همه مردم خواهان این مهم هستند.
  • تجنگی IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
    0 0
    اینه گل گفتی کاملا روشن شود