رئیس پلیس راه‌های کردستان گفت: در پی‌بارش‌های مداوم برف و به دنبال آن کاهش دما بیشتر محورهای مواصلاتی کردستان دچار یخبندان شده و از شب گذشته ۲۳ دی ممنوعیت تردد انواع کامیون کشنده در همه محورهای مواصلاتی استان اعلام شده است.

راهداری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ عیسی گوهری، رئیس پلیس راه‌های کردستان افزود: در محور سنندج – قروه و در گردنه صلوات آباد در حال حاضر شرایط یخبندان حاکم است و امکان تردد بدون زنجیر چرخ وجود ندارد.  

سرهنگ گوهری گفت: همچنین در دیگر نقاط مرتفع و گردنه‌های استان در مسیرهای سقز، بانه، مریوان، بیجار و دیواندره به دلیل بارش شدید برف و یخبندان تردد به کندی صورت می‌گیرد و زنجیر چرخ برای عبور و مرور الزامی است.  

رئیس پلیس راه‌ کردستان افزود: همچنین از شب گذشته ممنوعیت تردد انواع کامیون کشنده در تمامی محورهای مواصلاتی استان کردستان اعلام شده که رانندگان نهایت همکاری را با پلیس داشته‌اند.  

سرهنگ گوهری گفت: به دلیل یخبندان و سخت بودن تردد در گردنه‌ها تا اطلاع ثانوی از تردد کامیون‌های کشنده جلوگیری می‌شود و انتظار داریم رانندگان خودروهای سواری نیز نهایت احتیاط را در زمان تردد در این مسیرها داشته باشند.  

وی افزود: شب گذشته تعدادی از خودروهای مسافران در محورهای مختلف مواصلاتی استان به دلیل لغزندگی جاده‌ها از حرکت بازمانده بودند که به وسیله همکاران ما در پلیس راه و همچنین راهداری با بستن زنجیر چرخ به آنان کمک کنیم.

کد خبر 478126

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha