سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
۰ نفر

معاون اقتصادی استاندار اردبیل گفت: ۵۶ طرح اقتصادی در این استان با هدف رونق تولید و ایجاد اشتغال اجرا می‌شود.

تولید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ارژنگ عزیزی، معاون اقتصادی استاندار اردبیل  افزود: این طرح‌ها در ۳ بخش گردشگری، کشاورزی و صنعتی در شهرها و بخش‌های مختلف استان اجرا می‌شود و در صورت تحقق تحول بزرگی در زمینه اشتغال‌زایی بوجود خواهد آمد.  

وی اظهار کرد: این طرح‌ها با ۲۱۹ هزار و ۶۵۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و ۲۹ هزار و ۱۸۷ نفر اشتغال‌زایی اجرا می‌شود.  

معاون اقتصادی استاندار اردبیل از انعقاد تفاهم‌نامه با بانک‌های عامل در تامین منابع مالی طرح‌های اقتصادی در استان خبر داد و گفت: ۱۲ تفاهم‌نامه برای تامین منابع مالی با بانک‌های عامل منعقد شده که کمکی خوبی برای سرمایه‌گذاری، رونق تولید و اشتغال است.  

عزیزی گفت: مسئولان استان تلاش می‌کنند با اجرای طرح‌های‌ اقتصادی و احیای واحدهای تولیدی راکد ظرفیت تولید افزایش داده و طرح‌هایی که امکان سرمایه‌گذاری برای آنها امسال و سال آینده وجود دارد، مورد توجه جدی قرار دهند.  

وی اظهار کرد: ‌با پرداخت تسهیلات کم‌بهره بانکی واحدهای راکد فعال می‌شوند، از فروردین امسال با مساعدت فرمانداری‌ها هزار و ۱۶۹ واحد صنعتی فعال، نیمه‌فعال و راکد در استان شناسایی شده و در بخش کشاورزی استان هم در مجموع ۱۶۱ واحد صنایع تبدیلی، ۱۳۶ واحد فعال و ۲۵ واحد راکد شناسایی شده که واحدهای نیمه‌فعال و راکد از تسهیلات مذکور بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 478089

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha