مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: مدیر عامل واحد تولیدی دستمال کاغذی متخلف در استان مرکزی به حبس و جزای نقدی محکوم شد.

حکم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهناز جعفریان اظهار کرد: مدیرعامل یک واحد تولیدکننده دستمال کاغذی در استان مرکزی به علت جعل نشان استاندارد و تولید، تمرکز، توزیع و فروش بدون داشتن پروانه کاربرد نشان استاندارد، به تحمل  ۳ سال حبس تعزیری و ۶۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی افزود: در گزارش های رسیده و بازرسی به عمل آمده توسط بازرسان این اداره کل و انجام تحقیقات و تکمیل پرونده توسط واحد حقوقی، از مدیرعامل متخلف این واحد تولیدی به مراجع قضایی استان اعلام جرم شد.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی بیان کرد: پس از طی مراحل قضایی مدیرعامل این واحد تولیدی به علت تولید فرآورده های مشمول استاندارد اجباری به قصد تقلب و بدون نشان استاندارد به ۲ سال حبس تعزیری و ۳۶۰ میلیون ریال  جزای نقدی، به دلیل توزیع، تمرکز و فروش به ۶ ماه حبس تعزیری و ۸۰ میلیون ریال جزای نقدی و به دلیل جعل نشان استاندارد به ۶ ماه حبس تعزیری و ۱۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

جعفریان گفت: در مورد فرآورده هایی که به طور مستقیم با جان و سلامت مردم در ارتباط هستند حساسیت بالایی وجود دارد و با تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات غیر استاندارد برخورد قاطع خواهیم داشت.

کد خبر 477884

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha