مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل استان زنجان گفت: بارش برف از سمت جاده‌های جنوبی استان به سمت شمال در حال گسترش است.

بارش برف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد محمدی اظهار کرد: بارندگی در جاده زنجان ــ بیجار از سمت جنوب آغاز شده و تا گردنه پاپایی به سمت حلب شاهد بارش برف هستیم که سبب لغزندگی جاده شده است.  

وی ادامه داد: طبق پیش‌بینی هواشناسی به تدریج در گردنه‌ جاده‌های شمالی استان همچون محورهای منتهی به طارم بارش‌ها افزایش می‌یابد و بارندگی سطح استان را فرا خواهد گرفت.  

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: محور زنجان ــ دندی ــ تخت‌ سلیمان و نیک‌پی ــ ماه‌نشان نیز برفی است و رانندگان باید با سرعت مطمئنه تردد کنند.

این مسئول بیان کرد: در سایر محورهای مواصلاتی استان وزش باد، مه مقطعی و آمادگی برای بارش گزارش شده و به هم‌وطنان توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.  

محمدی اظهار کرد: راهداران نسبت به نمک‌پاشی و تیغ‌زنی مسیرها با اولویت محورهای اصلی اقدام می‌کنند، در حال حاضر انسداد محورهای روستایی برطرف شده و مسیر مسدود نداریم.

کد خبر 477867

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha