یک عضو شورای اسلامی شهر بنت در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به محاصره ۵۰ آبادی این شهر توسط سیلاب اعلام کرد طی ۳ روز اخیر از روستاهای بخش غربی بنت بی‌خبر هستیم.

سیل سیستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، کدخدایی عضو شورای اسلامی شهر بنت در استان سیستان و بلوچستان گفت: شاهد بارش باران شدید در شهر بنت هستیم به گونه‌ای که حدود ۱۷۳ میلی‌متر باران باریده است.

وی با بیان این‌که متاسفانه طی ۳ روز اخیر از روستاهای بخش غربی بنت بی‌خبر هستیم، اظهار کرد: علاوه بر قطع برق و تلفن، تمامی راه‌های دسترسی به این روستاها مسدود شده است.

این عضو شورای شهر بنت با بیان این‌که از طریق استانداری درخواست بالگرد برای بررسی وضعیت روستاهای بخش غربی را اعلام کردیم اما هنوز بالگردی به منطقه اعزام نشده است، افزود: در بخش غربی شهر بنت بالغ بر ۵۰ آبادی با حدود ۱۰ هزار نفر سکنه وجود دارد.

به گفته وی، خیابان ورودی شهر تخریب شده و بخش کشاورزی آن نیز به طور کل از بین رفته است.

کدخدایی با بیان این‌که ساعت ۲۲ شب گذشته برق وصل شد، گفت: سیل‌بند محله کشکور شهر بنت شکسته و همچنین رودخانه داخل شهر نیز طغیان کرده است.

وی با بیان این‌که ما نگران ساکنین روستاهای شهر بنت هستیم، چرا که مطمئنیم با توجه به وضعیت معیشتی‌شان مواد غذایی، پتو و امکانات لازم را ندارند، عنوان کرد که راه‌ها مسدود شده و امدادگران هلال احمر پشت رودخانه ملوران که طغیان کرده است،  مانده‌اند و متاسفانه تاکنون بالگردی برای کمک به این منطقه اعزام نشده است.

کد خبر 477804

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha