معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: راه ارتباطی ۳۲ روستا با تلاش راهداران استان اردبیل بازگشایی شد.

آب و هوا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: راه ارتباطی ۳۲ روستا که بخاطر کولاک شدید مسدود شده بود باتلاش راهداران دیار سبلان در ۲۴ ساعت گذشته بازگشایی شد.  

وی افزود: از این میزان ۲۲ روستا مربوط به شهرستان نیر و ۱۰ روستا نیز در حوزه شهرستان خلخال بود، علیرغم وجود ۱۷ ساعت کولاک شدید در شهرستان نیر راهداران سخت کوش با تلاش شبانه روزی همه راه‌ها را بازنگه داشتند.  

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: درحال حاضر کلیه محورهای اصلی، فرعی و روستائی استان اردبیل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.  

صبحی اضافه کرد: ۱۱۰ اکیپ راهداری با ۲۸۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین جهت انجام عملیات برف‌روبی و بازگشایی در محورها و گردنه‌های استان مستقر هستند و آماده ارائه خدمات لازم به مردم و مسافران هست.  

او داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ را در ایام زمستان بسیار مهم و ضروری دانست و از مردم خواست قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ یا شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.  

کد خبر 477793

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha