کمتر از ۲۴ ساعت از بعد از اعلام پایان همکاری پرسپولیس با گابریل کالدرون، اکنون به بررسی شروط سرمربی آرژانتینی که باعث این موضوع شد خواهیم پرداخت.

گابریل کالدرون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، گابریل کالدرون که در ابتدای فصل جانشین برانکو ایوانکوویچ شد، بعد از صدرنشینی با پرسپولیس در شرایطی راهی تعطیلات نیم فصل شد که انتظار می‌رفت در بازگشت بتواند مسیر خود با این تیم را دنبال کند. با این حال اتفاقات رخ داده در این چند وقت اخیر و همچنین موضوع مربوط به اختلاف نظر طرفین در نهایت باعث شد تا باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه کالدرون با اعلام شروطی جدید، در نهایت خبر از پایان همکاری با او دهد.

در نامه ارسالی از سوی گابریل کالدرون به این موضوع اشاره شده که او و دستیارانش در تاریخ یکم و پنجم ژانویه قراردادهای خود را فسخ کرده‌اند. (موضوعی مشابه شرایط آندره آ استراماچونی و این مساله که باعث می‌شود آنها برای بازگشت با پرسپولیس به دنبال شروع جدیدی باشند)
با این حال باشگاه پرسپولیس در توافقی که طی مذاکرات صورت گرفته با کالدرون داشته، این توافق را به دست آورده که طی توافقاتی جدید که در ادامه اشاره خواهد شد، مساله فسخ قرارداد ملغی تلقی شود.


این ترجمه متن مربوط به شروطی است که گابریل کالدرون اعلام کرده و مورد بررسی باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و به آن پاسخ داده شد.

شاید عجیب‌ترین شرط گابریل کالدرون مربوط به برکناری مدیرعامل وقت باشد؛ جایی که در بند ۵ اعلام کرده: پرسپولیس، بعد از پرداخت وجه قید شده در بندهای ۳-۱ و بعد از برکناری مدیر عامل وقت، آقای ایرج عرب و تیم او، برای آقای کالدرون بلیت بیزینس جهت مراجعت ایشان تهیه نماید. (البته احتمالا منظور محمد حسن انصاری‌فرد است.)

کالدرون در بخش‌های دیگر از شروط خود خواهان پرداخت پاداش‌های مربوط به بردهای این تیم (هر بازی ۱۵۰۰ دلار) طی ۴۸ ساعت بعد از بازی‌ها شده است. و البته پاداش مربوط به برد در دربی و همچنین جام حذفی هم همانند لیگ برتر باید ۴۸ ساعت بعد به او پرداخت می‌شد.

سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس البته درخواست تغییر محل اسکان دو دستیار خود و حضورشان در نزدیکی محل زندگی خود را نیز در خواست کرده بود (دستیاران کالدرون پیش از این در محل منزل سابق برانکو ایوانکوویچ اسکان داشتند)

کالدرون در شرایطی شروط جدید خود را اعلام کرده بود که برخلاف دستیاران خود، در خصوص دستیاران ایرانی‌اش و البته مهرداد خانبان که از زمان حضورش تیم در روند نتیجه گیری قرار گرفته بود هیچ درخواستی ارایه نداده بود.

کد خبر 477740

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha