جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران و طلّاب حوزه‌های علمیه در محکومیت حرکت مداخله‌جویانه سفیر انگلیس در مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.

تجمع مقابل سفارت انگلیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، درپی حضور سفیر انگلیس در تجمع شب گذشته مقابل دانشگاه امیرکبیر، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران و طلّاب حوزه‌های علمیه در محکومیت حرکت مداخله‌جویانه سفیر انگلیس در مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند. دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته‌هایی خباثت‌های سفارت انگلیس را محکوم و خواستار اخراج سفیر شدند.

دانشجویان با سر دادن شعارهای مانند «مرگ بر انگلیس»، «جاسوس انگلیسی نمی خواهیم»، «هموطن ایرانی تسلیت، تسلیت»، «برجام انگلیسی نابود باید گردد»، «سفیر انگلیسی ایزیلایف، ایزلایف»، «سفارت خیانت  تعطیل باید گردد» ... اعتراض خود را به سیاست های فتنه انگیزانه انگلیس و سفیر این کشور اعلام کردند.

تجمع‌کنندگان تصاویری از سردار قاسم سلیمانی را به همراه دارند و هرگونه اهانت به این سردار شهید را محکوم کردند. دانشجویان با سر دادن شعار «حاج قاسم، حاج قاسم راهت ادامه دارد» بر ادامه مسیر مقاومت تاکید کرده و همچنین شعارهایی در حمایت از سردار حاجی زاده سر دادند. دانشجویان و طلاب در بخشی از این تجمع با مدیحه‌سرایی یاد جان باختگان حادثه هواپیمای اوکراین و همچنین سردار شهید قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

بنا بر این گزارش، اقشار مختلف مردم نیز با حضور در تجمع، با دانشجویان و طلاب همراهی کردند. تجمع‌کنندگان در ادامه با سردادن شعارهایی حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای حافظ امنیت کشور و مردم اعلام کردند.  سفیر انگلیس که در تجمع شب گذشته در مقابل دانشگاه امیرکبیر مشغول تهیه عکس و فیلم بوده، توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده بود.

  • تصاویر ایسنا از این تجمع را نیز ببینید:

  • فیلم لحظاتی از تجمع دانشجویان و طلاب مقابل سفارت انگلیس را ببینید:

کد خبر 477702

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابدان IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    1 1
    معلوم است که این تجمع کاملا خود جوش بوده است.
  • رسول IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    2 1
    هرچند غیر از این انتظاری ازتون نمیره ولی من چرا خبر و عکسی از اعتراضات مردمی درباره دروغگویی مسولین نمی بینم؟
  • كمال IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    0 0
    وقتی مردم علیه سیاست های غلط دولت اعتراض میکنن میشن اغتشاشگر.اما وقتی طلاب میان اعتراض میکنن میشن مدافعان انقلاب