در حرم امامزاده حسن(ع) دوره‌های حفظ تلفنی قرآن کریم برگزار می‌شود.

آستان مقدس امامزاده حسن

همشهری آنلاین- رابعه تیموری: تولیت آستان امامزاده حسن(ع) گفت: «بسیاری از قرآن‌آموزان برای شرکت در جلسات حضوری دارالقرآن آستان امامزاده حسن(ع) محدودیت زمانی دارند یا به دلیل مشغله‌های مختلف نمی‌توانند از این جلسات استفاده کنند که برای رفاه حال این دسته از علاقه‌مندان به حفظ قرآن کریم، دوره‌های آموزشی حفظ قرآن به‌صورت تلفنی انجام می‌شود.»

حجت‌الاسلام «حسین سرزعیم» با اشاره به اختصاص ۵خط تلفن به دوره‌های حفظ مجازی ادامه داد: «قرآن‌آموزان دوره‌های حفظ تلفنی به ۲گروه مبتدی و پیشرفته تقسیم می‌شوند. آنها در روزهای معین با دارالقرآن آستان تماس تلفنی برقرار و از راهنمایی و نظرات کارشناسان قرآنی استفاده می‌کنند. این مشاوره‌ها در قالب پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.»

به گفته حجت‌الاسلام سرزعیم، اکنون بیش از ۶۰قرآن‌آموز به‌صورت تلفنی به حفظ قرآن می‌پردازند که تعداد زیادی از آنها را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی توضیح داد: «دوره‌های تلفنی حفظ قرآن کریم روزهای یکشنبه ساعت۸ تا۱۶ برای همه قرآن‌آموزان و روزهای دوشنبه ساعت ۱۰تا۱۴ برای حافظان بیش از ۲۰ جزء برگزار می‌شود.»

در دارالقرآن آستان امامزاده حسن(ع) بیش از ۶۰۰ قرآن‌آموز به آموزش و یادگیری روخوانی، روان‌خوانی و حفظ قرآن کریم می‌پردازند. آستان این امامزاده و امامزاده صالح(ع) از اماکن مقدسی هستند که دوره‌های حفظ تلفنی قرآن کریم را برگزار می‌کنند. حرم امامزاده حسن(ع) در جنوب تهران (منطقه۱۷) و امامزاده صالح(ع) در میدان تجریش قرار دارند. 

کد خبر 477652

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha