مدیرکل استاندارد ایلام گفت: در خصوص یک واحد تولیدی متخلف در ایلام و به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، دستور جمع‌آوری تمامی پودرهای لباسشویی با برند فروماژ در سطح بازار استان و سایر استان‌ها، صادر شد.

پودر لباسشویی غیراستاندارد فروماژ

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهناز همتی یکشنبه بیست و دوم دی افزود: پیرو بازرسی‌های انجام شده کارشناسان این اداره‌کل و همچنین گزارش‌های رسیده از ادارات استاندارد استان‌های کرمانشاه و همدان یک واحد تولیدی متخلف واقع در شهر ایلام اقدام به تولید و توزیع فرآورده پودر لباسشویی با جعل علامت استاندارد کرده است.

وی افزود: پودر لباسشویی با نام تجاری فروماژ که در یک واحد تولیدی غیرمجاز در این استان تولید می‌شود، جعلی و غیراستاندارد است.

مدیرکل استاندارد ایلام یادآور شد: پرونده این واحد تولیدی بعد از شناسایی برای برخورد حقوقی به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

همتی از شهروندان خواست: از خرید پودر لباسشویی توزیع شده در سطح بازار با برند فروماژ خودداری کنند.

به‌گفته‌ وی بر روی بسته‌بندی محصول علامت استاندارد با کد ۱۰ رقمی جعل شده و سیب سلامت با شماره ۱۱۵۵۱/ ۳۸ درج شده است.

مدیرکل استاندارد ایلام ادامه داد: هموطنان توجه داشته باشند علامت استاندارد بدون کد ۱۰ رقمی رهگیری استاندارد قابل اطمینان نیست و در خصوص کالاهایی که دارای علامت استاندارد بوده و از نظر شکل ظاهری و یا کیفیت دارای مشکل هستند احتمال جعل علامت استاندارد وجود دارد.

وی افزود: شهروندان می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ که مختص محصول و در زیر آرم استاندارد درج شده است، به اطلاعات و مشخصات محصول پی ببرند.

کد خبر 477645

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha