یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
۰ نفر

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه گفت که پس از ۱۶ ساعت تلاش امدادگران، پنج فردی که در برف ارتفاعات این شهرستان گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

امدادرسانی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، شنبه ۲۱ دی اعلام شده بود که چهار کوهنورد در برف سنگین ارتفاعات اسپرز سوادکوه در استان مازندران گرفتار شدند و امدادگران هلال‌احمر که از ساعت ۱۴ با خبر شدند نتوانستند تا شب این افراد را نجات دهند.

وحید متانی یکشنبه بیست و دوم دی توضیح داد: حوالی ساعت ۱۴ شنبه بیست و یکم دی خبری مبنی بر محبوس شدن پنج فرد در ارتفاعات روستای اسپرز سوادکوه به مرکز فوریت‌های امدادی گزارش شد که فوری تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: به دلیل ارتفاع زیاد برف و با هماهنگی‌های به عمل آمده توسط فرماندار شهرستان سوادکوه عوامل امدادی با خودرو آرگو خطوط نفت به روستای اسپرز اعزام شدند و تیم امداد پس از ۱۶ ساعت توانستند به محلی که این افراد گرفتار شده بودند، برسند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سوادکوه گفت: یکی از این افراد به دلیل مصدومیت به پایگاه اورژانس ۱۱۵ انتقال یافت و بقیه به محل امن انتقال داده شده‌اند.

متانی همچنین از نجات یافتن ۱۰ فرد به دلیل بارش شدید برف طی ۲۴ ساعت گذشته در ارتفاعات شهرستان سوادکوه در روستاهای آریم، اسپرز و اجت خبر داد.

کد خبر 477638

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha