دروازه‌بان خبرساز فوتبال ایران به احتمال فراوان در یک تیم لیگ برتری توپ خواهد زد.

محسن فروزان نسيم نهالي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش ۳، محسن فروزان بعد از اتفاقی که سال گذشته در تراکتور تجربه کرد، روزهای عجیبی را پشت سر گذاشته است. او بعد از گل های بدی که مقابل سپیدرود در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران در سال گذشته پارسال دریافت کرد، مورد هجمه های شدیدی قرار گرفت و بعد پرونده اش به کمیته اخلاق رفت تا مورد بررسی قرار بگیرد.

با گذشت ماه ها از آن ماجرا اما هنوز مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق هیچ واکنشی به پرونده فروزان نداشتند و حتی حکم پرونده او را نیز صادر نکردند. در چنین شرایطی این دروازه بان باتجربه بلاتکلیف مانده و مشخص نیست چه آینده ای در انتظارش باشد.

فروزان که امسال با چند تیم لیگ برتری تمریناتش را دنبال کرده تا از شرایط جسمانی دور نشود، حالا گفته می شود با یکی از تیم های لیگ برتری به توافق رسیده است. تیم مورد توافق فروزان یکی از تیم هایی است که از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته شده است. در صورتی که این باشگاه بتواند با پرداخت بدهی های خود این پنجره را باز کند، فروزان یکی از بازیکنانی است که قراردادش را رسمی می کند.

با این تفاسیر و به احتمال فراوان باید شاهد بازگشت فروزان به لیگ برتر باشیم. اتفاقی که می تواند به این دروازه بان کمک کند تا بار دیگر به روزهای خوب خودش برگردد. باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می دهد.

کد خبر 477603

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha