مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
۰ نفر

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: با اختصاص ۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات صندوق توسعه ملی حدود ۴۰۰ هکتار عملیات آبخیزداری، کپه کاری، درختکاری و ساخت سیل بند در روستاهای اطراف شهرستان پردیس انجام خواهد شد.

آلودگی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، سید محمد قریشی اظهار کرد: دو نشست مدیریت راهبری و پدافند غیرعامل برگزار شد که جلسه راهبری برای اولین بار در شهرستان پردیس و با موضوعاتی مانند تغییر کاربری، تداخلات، پیشگیری از بیماری‌های شایع دام و طیور منطقه، عملکرد دام‌پزشکی تشکیل شد.

وی گفت: در جلسه مدیریت راهبری مباحثی از جمله تبادل‌نظر در خصوص مناطق چهارگانه محیط زیستی، تعیین و تکلیف پلاک‌های اصلی و فرعی، مشکلات عشایری و آلودگی خاک مطرح شد، در جلسه پدافند غیرعامل مسئولان به اهمیت و ضرورت حفظ و حراست از منابع خاکی شهرستان پردیس، استان تهران در راستای تأمین و حفظ امنیت غذایی و افزایش توانمندی دستگاه‌های متولی اشاره و تأکید داشتند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس با تأکید بر این موضوع که آلودگی به‌صورت گسترده در منابع خاکی کشور واردشده، بیان کرد: این آلودگی به‌صورت عمدی و یا سهوی سلامت انسان را مستقیم و یا غیرمستقیم به مخاطره می‌اندازد و همکاری دستگاه‌های مرتبط با جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در کاهش این خطرات بسیار مؤثر است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس افزود: با ایجاد کارگاه آموزشی و کارگروه‌های تخصصی‌تر در جهت رفع موانع تولید و حفظ امنیت غذایی و خاک بسیار حیاتی خواهد بود.

کد خبر 477598

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha