سرمربی تاتنهام معتقد است داور یک پنالتی واضح برای این تیم نگرفت و باید مدافع لیورپول را با کارت قرمز مستقیم اخراج می‌کرد.

مورینیو

به گزارش همشهری آنلاین ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام  در کنفرانس خبری بعد از این دیدار  اشاره‌ای به خطای رابرتسون روی تانگانگا بازیکن جوان تیمش داشت و معتقد بود این صحنه باید مورد بررسی تیم داوری VAR قرار می‌گرفت.

در همین رابطه سرمربی تاتنهام گفت: لیورپول باید بازی را با ۱۰ بازیکن به پایان می‌برد ولی در آن صحنه داورهای VAR مشغول خوردن چای بودند واین صحنه را ندیدند. حق ما در این دیدار بیش از اینها بود. متاسفانه شکست خوردیم و هیچ امتیازی عاید ما نشد و باید تاکید کنم می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم. البته از عملکرد بازیکنانم در این مسابقه رضایت دارند. فکر می‌کنم آنها توانستند شجاعت کافی در زمین بازی نشان دهند. البته از یکسری مسائل کوچک در زمین بازی ناراحت هستم که امیدوارم در آینده برطرف شود ولی تیمم حداقل می‌توانست یک امتیاز از این دیدار به دست بیاورد.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت:‌لیورپول واقعا تیم بزرگ و قدرتمندی است و در تمام نقاط زمین بازیکنان خوبی دارد ولی علاوه بر همه این ها تیم خوش شانسی است. مثلا در همین بازی آنها باید با یک بازیکن کمتر ادامه می‌دادند ولی داور ندید.

کد خبر 477546

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha