همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: تا زمان تصویب نرخ جدید کرایه تاکسی‌ها توسط فرمانداری، کرایه تاکسی‌ها باید همچنان بر اساس نرخ سال 86 دریافت شود.

حسین تیموری در گفت‌وگو با فارس با بیان این که هنوز نرخ کرایه تاکسی‌ها اعلام نشده است، اظهار داشت: شورای شهر تهران مصوبه نرخ‌های کرایه تاکسی در 87 را 28 اسفند برای فرمانداری ارسال کرده است.

وی ادامه داد: قانوناً فرمانداری 15 روز اداری فرصت بررسی مصوبات شورای شهر را دارد که با توجه به زمان ارسال مصوبه مذکور، فرمانداری 7 روز دیگر مهلت دارد که این مصوبه را بررسی و نتیجه آن را به شورا و شهرداری تهران اعلام کند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تأکید کرد: تاکسیرانان اعم از خطی یا گردشی مکلفند تا زمان اعلام نرخ‌های جدید، کرایه‌ها را بر اساس نرخ‌های سال 86 از مسافران دریافت کنند.

وی تصریح کرد: بعد از ابلاغ نرخ‌های جدید به سازمان تاکسیرانی، برچسب‌ نرخ‌های جدید ظرف 48 ساعت چاپ و در اختیار تاکسیرانان قرار می‌گیرد.

تیموری درصدد است تا عصر امروز (شنبه 17 فروردین) دیداری با فرمانداری تهران به منظور بررسی سریع‌تر نرخ‌ها به منظور اجرای‌ آن‌ها قبل از اردیبهشت، داشته باشد.

کد خبر 47749

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز