فرهنگسرای «قرآن» برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و فراهم کردن شرایط دسترسی آسان اهالی منطقه 10به کتاب و مطالعه، برنامه متنوعی برای علاقه مندان به کتابخوانی تدارک دیده است.

کتابخانه هدی

همشهری آنلاین / بهاره خسروی : مدیر روابط­ عمومی فرهنگسرای قرآن با بیان این مطلب، درباره جزییات اجرای برنامه­ های زمستانی کتابخانه «هدی» توضیح می­ دهد: «اهدای کتاب­های اضافی در خانه به کتابخانه، از جمله برنامه­ های متنوع فرهنگی ما برای مراجعان است. با این کار علاوه بر حفاظت از کتاب­ های ارزشمند و نفیس، فرصت مطالعه برای افراد بیشتری هم فراهم می­ شود. برپایی نمایشگاه کتاب و ارائه کتاب­های پر مخاطب با تخفیف، هم­چنین برپایی نمایشگاه ­های مختلف فرهنگی و هنری از مهم­ترین برنامه های زمستانی این کتابخانه است.»

برپایی جلسات قصه­ گویی ویژه کودکان 6 تا 10 سال با موضوع ­های مختلف مذهبی، فرهنگی، اجتماعی از دیگر برنامه ­هایی است که «لیلا اکبری» به آن اشاره می­ کند و در ادامه می ­گوید: «برپایی کارگاه تکنیک­ های آرام­بخش و مقابله با اضطراب و استرس پیش از امتحان و کنکور، برپایی برنامه مشاوره و معرفی کتاب­های مناسب و به ­روز دنیا برای افزایش میزان مطالعه و ایجاد انگیزه کتابخوانی، پیش بینی شده است.»

به گفته روابط­ عمومی فرهنگسرای قرآن، کتابخانه هدی با داشتن 899 نفر عضو فعال و 24 هزار و 398  نسخه کتاب در حوزه ­های ادبیات فارسی، کودک و نوجوان، کمک آموزشی و نیز 415 منبع سمعی و بصری به شهروندان خدمت­ رسانی می­کند. شهروندان تکه دهم پایتخت برای عضویت و بهره­ مندی از این برنامه­ های متنوع فرهنگی می­ توانند به نشانی خیابان قزوین، نرسیده به سه راه آذری، نبش خیابان شهید کاظمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55780004 تماس بگیرند.

کد خبر 477353

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha