رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اعلام کرد: ممنوعیت تردد کامیون و تریلی که از بامداد شنبه ۲۱ دی به علت بارش برف در گردنه اسدلی در محور بجنورد - اسفراین اعلام شده بود، از ساعتی قبل برداشته شد. همچننی به دلیل لغزندگی مسیر، تردد در این محور برای خودروهای سواری تنها با استفاده از زنجیرچرخ امکانپذیر است.

خودرو

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علیرضا حسین‌زاده شنبه ۲۱ دی گفت: با اشاره به لغزندگی تمام محورهای استان به دلیل بارش برف و باران، افزود: گردنه امین‌الله در محور بجنورد - آشخانه نیز مه آلود بوده و تردد در این مسیر به کندی انجام می‌شود.

سرهنگ حسین‌زاده خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات رسیده باران و برف در اکثر محورهای استان قطع شده است و تنها در محور فاروج - قوچان بارش باران را شاهد هستیم. ضمن این‌که در ۲۴ ساعت گذشته ۳ تصادف در محورهای استان به وقوع پیوسته که بر اثر آن ۶ نفر مجروح شده‌اند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی به رانندگانی که قصد عبور از محورهای این استان را دارند خواست تا با توجه به بارندگی‌های فصلی حتما رعایت نکات ایمنی را در محورها داشته و تجهیزات ایمنی را همراه داشته باشند.

بررسی نقشه‌های پیشیابی هواشناسی و همچنین تصاویر دریافتی از ماهواره بیانگر فعالیت سامانه بارشی به صورت بارش باران و برف تا اواسط هفته جاری در خراسان شمالی است.

کاهش محسوس دما بین هشت تا ۱۰ درجه سانتیگراد تا روز چهارشنبه از پیامدهای دیگر ورود این سامانه بارشی است.

کد خبر 477268

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha