۶ هزار کیلوگرم انواع مواد غذایی تاریخ گذشته، از یک باب انبار نگهداری مواد غذایی در شیراز جمع‌آوری و نابود شد.

معدوم

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مسعود قنبریان کارشناس مسئول مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز، شنبه ۲۱ دی اعلام کرد: بازرسان این مرکز در راستای اجرای وظایف قانونی خود، در بازدید از یک باب سوپرمارکت مواد غذایی، متوجه انبار و نگهداری حجم زیادی از مواد غذایی تاریخ گذشته شامل انواع نوشیدنی، مواد لبنی، مواد پروتئینی، کمپوت، کنسرو، چیپس و پفک شدند که با دستور مقام قضایی و همکاری مأموران نیروی انتظامی، این اقلام کشف‌شده معدوم شد.

وی ضمن تقدیر از مقام قضایی و مأموران نیروی انتظامی و با اشاره به توجه جدی بازرسان بهداشت محیط به عرضه مواد غذایی تاریخ گذشته و بدون شناسه بهداشتی، افزود: برای حفظ سلامت عمومی، برخورد قانونی با متخلفان انجام می‌شود.

کارشناس مسئول مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز، استان فارس از شهروندان خواست تا در خرید محصولات به شناسنامه بهداشت محصول و همچنین تاریخ تولید و انقضاء دقت بیشتری داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به کمک سامانه شبانه‌روزی ۱۹۰ گزارش دهند.

او همچنین در مورد تأثیر این فعالیت بر سلامتی مردم گفت: این اقدام منجر به جلوگیری از توزیع حجم زیادی از ماده غذایی در سطح عرضه برای حفظ سلامت عمومی می‌شود.

کد خبر 477259

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha