معاون فنی اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هرگونه افزایش نرخ کرایه‌حمل برای خودروهای‌باری برون‌شهری غیرقانونی است.  

حمل و نقل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی مدقالچی شنبه ۲۱ دی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: نرخ حمل بار خوردوهای حمل بار برون شهری در استان زنجان مرداد ماه امسال تعیین و ابلاغ شده است.  

وی تاکید کرد: افزایش قیمت حمل بار بین شهری در سطح استان زنجان به هر دلیل و بهانه‌ای تخلف محسوب می‌شود.  

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: پس از تعیین نرخ جدید بنزین در سطح کشور هیچگونه افزایش قیمتی برای خودروهای برون شهری اعم از مسافربری و حمل کالا اعمال نشده است.  

مدقالچی تاکید کرد: شهروندان در سراسر استان در صورت مشاهده افزایش نرخ مورد را از طریق سامانه ۳۰۰۰۱۴۱ اطلاع دهند تا رسیدگی سریع‌تر به موضوع انجام شود.  

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این سامانه شهروندان می‌توانند مورد تخلف را با مراجعه به سامانه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کنند.  

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون در این استان ۴ هزار و ۷۳۹ دستگاه ناوگان حمل بار وجود دارد و ۷ هزار و ۱۷۶ نفر راننده باری نیز در این بخش مشغول به کار هستند.  

استان زنجان ۶۷ شرکت حمل و نقل کالا و ۳۵ شرکت و موسسه مسافربری فعال دارد که به صورت یک تا سه منظوره فعال هستند و خدمات ارائه می‌دهند.  

این استان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگ راه، راه‌های اصلی و فرعی دارد که از این میزان ۴ هزار کیلومتر راه روستایی است.  

کد خبر 477178

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha