یک مجری و خبرنگاررژیم صهیونیستی در توئیتر خود با انتشار دو ویدئو از آتش گرفتن موتور یک هواپیمای بوئینگ ۷۳۷_۸۰۰ در فرودگاه تل آویو همزمان با سقوط هواپیمای اوکراینی در تهران خبر داد.

فرودگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، شارون ایدان, خبرنگار و مجری معروف رژیم اشغالگر اسرائیلی در توئیتر خود با انتشار دو ویدئو طی دو روز گذشته اعلام کرد: همزمان با سقوط دو روز قبل هواپیمای بوئینگ ۷۳۷-۸۰۰ خطوط هوایی اوکراین در ایران به دلیل آتش گرفتن موتور سمت راست, یکی دیگر از این هواپیماها در فرودگاه بن گورین تل آویو نیز دچار آتش سوزی در موتور چپ شده است.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ خطرناکترین و پر حادثه‌ترین هوایپما در جهان محسوب می‌شود که در ۱۴۶ مورد حادثه مربوط به این نوع هواپیما تا کنون ۴۳۰۰ نفر جان خود را از دست داده اند.

ایدان با انتشار ویدئوهای زیر مدعی شد که این حادثه دو روز پیش و برای هواپیمای ۷۳۷-۸۰۰ خطوط هوایی روآندا در فرودگاه تل آویو رخ داده و نیروهای امدادی برای خاموش کردن آتش هواپیما وارد عمل شده است.

دراین ویدئوها کاملا واضح است که نیروهای آتش نشانی برای خاموش کردن آتش موتور از مواد اطفاء حریق استفاده کرده و از پنجره هواپیما مشخص است که زمین کاملا پوشیده از این مواد شده و خودروی آتش نشانی نیز در کنار هواپیما ایستاده است.

یک خبرگزاری رواندایی نیز وقوع این حادثه را در صبح روز چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸ در فوردگاه بن گورین تائید کرده است.

ویدئوی این حادثه را در زیر ببینید:

کد خبر 477056

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha