رئیس سازمان انرژی اتمی در پیامی جان‌ باختن تعدادی از هموطنان در مراسم وداع با شهیدسلیمانی و سانحه سقوط هواپیمای مسافربری را تسلیت گفت.

علی اکبر صالحی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی جان‌ باختن تعدادی از هموطنان در مراسم وداع با پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سانحه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری به مقصد اوکراین را تسلیت گفت.

این پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

با نهایت تألم و تأثر، خبر درگذشت جمعی از هموطنان عزیز کرمانی در جریان برگزاری مراسم خاکسپاری سردار رشید سپاه اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی(رضوان‌الله تعالی علیه) و همچنین اخبار مربوط به سقوط هواپیمای حامل تعدادی از هممیهنان گرانقدر از جمله تعدادی از  نخبگان و سرمایه‌های علمی و دانشگاهی به مقصد اوکراین را دریافت کردم.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران به‌ویژه خانواده‌ها و بازماندگان این عزیزان، از درگاه ایزد منان، مسئلت می‌کنم تا به حرمت خون پاک شهدای جبهه مقاومت، به همه دوستان، وابستگان و عموم بازماندگان این دو سانحه و حادثه جانکاه، صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید و این یاران و عزیزان سفر کرده به جهان باقی را میهمان و همنشین نیکان و ابرار قرار دهد. بمنه و کرمه

کد خبر 476959

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha