یک خبرنگار آمریکایی گزارش داد که اعضای تیم امنیت ملی دولت آمریکا برای برگزاری نشستی با رئیس‌جمهور این کشور وارد کاخ سفید شده‌اند.

كاخ سفيد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم،   «مارک نالر» خبرنگار شبکه خبری سی‌بی‌اس (CBS News) در کاخ سفید گزارش داد که اعضای ارشد تیم امنیت ملی آمریکا برای برگزاری نشستی با دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور وارد کاخ سفید شده‌اند.

این خبرنگار آمریکایی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: «اعضای کلیدی تیم امنیت ملی رئیس‌جمهور دونالد ترامپ شامل مایک پنس معاون رئیس‌جمهور، مارک اسپر وزیر دفاع، استیون منوشین وزیر خزانه‌داری، ژنرال مارک میلی رئیس ستاد نیروهای مسلح صبح امروز [به وقت واشنگتن] در حال ورود به کاخ سفید مشاهده شده‌اند. گفته می‌شود مایک پمپئو وزیر خارجه نیز برای رایزنی با رئیس‌جمهور وارد کاخ سفید خواهد شد.»

این نشست امنیتی کمتر از ۲۴ ساعت پس از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌های آمریکایی در عراق برگزار می‌شود. قرار است دونالد ترامپ پس از این نشست رأس ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی (۱۹:۳۰ به وقت تهران) یک سخنرانی در رابطه با حمله موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکایی داشته باشد.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد روز چهارشنبه هجدهم دی‌ماه از شلیک ده‌ها فروند موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌ الاسد آمریکا واقع در استان الانبار و پایگاه نظامیان آمریکایی در اربیل عراق خبر داد.

در بیانیه‌ای که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه هجدهم دی‌ماه در این خصوص منتشر کرد، آمده است: «زمان تحقق وعده صادق فرارسید و به اذن خداوند متعال بامداد امروز در پاسخ به عملیات جنایتکارانه و تروریستی نیروهای متجاوز آمریکایی و انتقام ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه فرمانده قهرمان و فداکار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار پرافتخار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه طی عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی، با رمز مقدس یا زهرا (س) با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به عین‌الاسد را در هم کوبیدند که جزئیات آن متعاقباً به استحضار ملت شریف ایران و آزادگان جهان اسلام خواهد رسید.»

پایگاه عین الاسد در ۱۰۸ کیلومتری غرب «الرمادی» از اواخر سال ۲۰۱۴ میلادی به بهانه مبارزه با داعش، بار دیگر این پایگاه زیر اختیار و کنترل نظامیان آمریکایی حاضر در ائتلاف بین‌ المللی مدعی مبارزه با داعش قرار گرفته است.

کد خبر 476875

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha