مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه گفت: ۱۵۰ قرارداد واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ۹ ماه گذشته منعقد شد و بیشترین زمین واگذار شده با ۸۲ قرارداد مربوط به شهرک‌صنعتی زاگرس است.  

شهرک صنعتی کرمانشاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بیژن کردستانی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه چهارشنبه ۱۸ دی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پس از شهرک صنعتی زاگرس، شهرک‌های صنعتی هرسین، سنقر، مرصاد و گیلانغرب بیشترین سهم واگذاری اراضی به متقاضیان را داشتند.  

وی گفت: در فصل پاییز رشد واگذاری زمین را به نسبت بهار و تابستان داشتیم.  

کردستانی اظهار کرد: این ۱۵۰ قرارداد واگذاری به میزان ۷۷. ۳ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به متقاضیان بوده که ۷۰ قرارداد با وسعت بیش از ۴۴ هکتار مربوط به فصل پاییز بوده‌است.  

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه در پاسخ به این سوال که سهم گروه‌های مختلف صنایع در این واگذاری‌ها چه میزان بوده، اضافه کرد: ۵۸ قرارداد مربوط به صنایع غذایی، صنایع شیمیایی با ۲۴ قرارداد و کانی‌های غیرفلزی با ۲۳ قرارداد بیشترین سهم را داشتند.  

وی افزود، همچنین صنایع فلزی، سلولزی، برق و الکترونیک و خدمات در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.  

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد صنعتی و تولیدی با بیش از ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی کرده‌است.  

کد خبر 476727

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha