رئیس شورای‌ اسلامی شهر همدان گفت: بلوار بعثت همدان به‌نام سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» مزین شد.

سردار شهيد حاج قاسم سليماني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، کامران گردان چهارشنبه ۱۸ دی اظهار داشت: به دنبال شهادت افتخارآمیز سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار و تروریست و در راستای ادای دین به این سرباز مخلص ولایت و وطن پس از تبادل‌نظر و بحث و بررسی اعضای شورا، این بلوار را به نام این شهید گران‌قدر مزین کردیم.

وی بیان کرد: بر این اساس در روزهای آینده بلوار حدفاصل زیرگذر پژوهش تا زیرگذر پیامبر اعظم (ص) به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مراسمی با نصب تابلو تغییر نام می‌دهد.

رئیس شورای‌ اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: اعضای شورای‌ اسلامی شهر همدان در طرحی نام‌گذاری یکی از میدان‌ها، خیابان‌ها و یا مکان‌های مناسب سطح این شهر به‌نام سردار شهید قاسم سلیمانی را مصوب کردند و در نشستی این تصمیم مبنی بر تغییر نام بلوار بعثت به‌عنوان یکی از مسیرهای اصلی و پرتردد این شهر اتخاذ شد.

در روزهای اخیر برخی شهرستان‌ها و شهرهای همدان نسبت به نام‌گذاری یکی از میدان‌ها، خیابان‌ها و یا مکان‌های مناسب به نام سردار شهید سلیمانی اقدام کردند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

کد خبر 476691

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha