چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
۰ نفر

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: در ۹ ماهه امسال ۳۴۵ فرصت شغلی در دو شهرستان نهبندان و طبس ایجاد شده‌است.

فرصت شغلی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا اشرفی گفت: در ۹ ماهه امسال  ۷ تعاونی در گرایش‌های توسعه و عمران، صنایع دستی، گردشگری، کشاورزی، دامپروری و صنعتی در این شهرستان تشکیل شده است.

او ادامه داد: با سرمایه ثبتی۷۳میلیون و ۸۸۴ هزار تومان عضویت ۶۹۷ نفر، ایجاد ۱۷۸ فرصت شغلی در ۹ ماهه سال ۹۸ صورت گرفته است که ازین تعداد ۱۱۸ مورد نظارت عمومی و مالی از تعاونی‌های شهرستان نهبندان است. همچنین ۹۷۰ نفر ساعت آموزش حقوقی، مدیرتی و تخصصی در ۹ ماهه سال ۹۸ برای تعاونگران شهرستان برگزار شده است.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی افزود: برگزاری ۷ جلسه ترویجی تعاون و کار گروهی، برگزاری ۵ جلسه ستاد توسعه تعاون، اجرای ۱۳ برنامه ترویجی در هفته تعاون و برگزاری سمینار کار آفرینی و تعاون ویژه دانشجویان از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در حوزه تعاون در ۹ ماهه امسال می‌باشد.

او تعاون مدیرکل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان طبس نیز از تشکیل ۶ تعاونی در ۹ ماهه سال ۹۸ در این شهرستان خبرداد.

اشرفی در تشریح عملکرد بخش تعاون در شهرستان طبس گفت: از ابتدای سال تعداد ۶ تعاونی با عضویت هزار و۵۶ نفر و ایجاد ۱۶۷ فرصت شغلی در شهرستان طبس تشکیل شده‌است. ضمن این‌که در مدت مذکور ۷۳ مورد نظارت بر عملکرد تعاونی‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و ۳۸ مورد بررسی صورت‌های مالی تعاونی‌ها در شهرستان صورت گرفته است. همچنین هزار و ۲۲۴ نفر ساعت آموزش‌های حقوقی، مدیریتی و تخصصی در راستای توانمندسازی و تقویت بنیه علمی تعاونگران در شهرستان انجام شده و ۷۷۵ نفرساعت آموزش مجازی برای تعاونی‌های شهرستان برگزار شده‌است.

کد خبر 476682

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha