تعدادی از هموطنمان در جریان برگزاری مراسم وداع و خاکسپاری شهدای مقاومت در گلزار شهدای کرمان به دلیل ازدحام جمعیت مجروح و برخی نیز جان خود را از دست دادند.

سردار سلیمانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پس از برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در زادگاهش کرمان و طرح اخبار و اطلاعاتی درباره‌ مصدوم شدن و کشته شدن برخی از هموطنان در این مراسم به دلیل ازدحام جمعیت پیگیری‌ها از ۳ بیمارستان اصلی اعزام آسیب دیدگان این مراسم در شهر کرمان نشان می‌دهد که در بیمارستان شهید باهنر این شهر در مجموع ۶۵ نفر آسیب دیده تحت مداوا قرار گرفتند که از این میان ۱۳ نفر شامل ۹ زن (۳ دختر بچه) و ۴ مرد (یک پسر بچه ده ساله) در بدو ورود فوت شده‌اند.

هم‌چنین در این بیمارستان هم اکنون ۱۲ نفر از آسیب‌دیدگان و مصدومان مراسم تشییع پیکر بستری هستند و ۴۰ نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شده و مرخص شده‌اند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد فشردگی جمجمه، شکستن استخوان‌ها و خفگی مهمترین عوامل جان باختگان هموطنان در مواردی بوده است که به این بیمارستان مراجعه کردند.

همچنین این بیمارستان که مرجع رسیدگی به مصدومان تروما ست با آسیب دیدگانی مواجه بودند که بیشتر پیچ خوردگی، شکستگی و کوفتگی را در اندام‌شان داشته‌اند.

بیمارستان شفا دیگر بیمارستان شهر کرمان که پاسخگوی آسیب دیدگان حادثه امروز بوده است حدود ۶۰ مورد پذیرش مصدومان را داشته است که شامل مصدومان مداوای سرپایی و بستری می‌شد.

هم‌چنین در این بیمارستان ۳۸ نفر از هموطنان جان باختند که از این میزان ۱۵ نفر زن و مابقی مرد بودند.

پیگیری‌ها در این بیمارستان نیز حاکی از آن است که ۲ نفر از آسیب دیدگان در معرض تهدید حیات قرار دارند.

هم‌چنین در بیمارستان شهید افضلی‌پور ۳ مصدوم مراجعه کردند که مراحل درمان آنها در حال انجام است.

گفتنی است در بیمارستان پیامبر اعظم نیز تا این لحظه ۱۹ نفر آسیب دیده‌ پذیرفته شده‌اند که خوشبختانه از این تعداد هیچ کدام جان خود را از دست نداده‌اند.

پیگیری‌ها از سایر بیمارستان‌های محل مراجعه مصدومان این حادثه ادامه دارد و آمارهای مربوط به آن اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 476444

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha