وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه مراسم تجلیل از مقام شهید سردار سلیمانی گفت: با رفع فیلتر توییتر برای این که کاربران بتوانند نظرات خود را در مورد مسائل اخیر در این فضا منتشر کنند، موافقم.

جهرمی در مراسم شهید سلیمانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. پس از این مراسم وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال  که در شرایط فعلی، بسیاری معتقد به رفع فیلتر توییتر هستند تا کاربران ایرانی بتوانند در فضای مجازی، نظرات خود را در تقابل با اقدامات مجازی طرف غربی، حمایت از محور مقاومت و دفاع از مدافعان حریم امنیت به ویژه سردار شهید سلیمانی ارائه دهند، گفت: من موافق رفع فیلتر توییتر هستم.  

محمدجواد آذری جهرمی  در خصوص اینکه رفع فیلتر چقدر امکان‌پذیر است افزود: در این خصوص دادستانی کل کشور باید درخواست هشت عضو کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه را در دستور کار قرار دهد. اما ما موافق هستیم.»

مراسم بزرگداشت مقام شامخ سردار رشید اسلام «شهید حاج قاسم سلیمانی» با حضور وزیر ارتباطات، رییس پژوهشگاه فضایی ایران، رییس سازمان فضایی ایران، رییس سازمان فناوری، رییس هیات مدیره شرکت زیرساخت، رییس سازمان تنظیم مقررات، رییس فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات، معاون رگولاتوری و دیگر اعضای خانواده بزرگ ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر امروز در حسینیه پیامبر اعظم(ص) وزارت ارتباطات برگزار شد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  

کد خبر 476434

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha