مهاجم بلژیکی اینتر بعد از درخشش مقابل ناپولی که به صدرنشینی این تیم در فوتبال باشگاه های ایتالیا منجر شد به تمجید از سرمربی خود پرداخت.

اینتر میلان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، تیم فوتبال اینتر میلان شب گذشته در  آخرین بازی هفته هجدهم  فوتبال باشگاه های ایتالیا میهمان ناپولی بود و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

روملو لوکاکودر این بازی در دقایق 14 و 33 دو گل به ثمر رساند  و به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد. این بازیکن با درخشش در این بازی به رکورد جدیدی  در گلزنی  دست یافت و در 18 بازی برای اینتر 14 گل به ثمررساند.در مهاجم بلژیکی بعد از این بازی، گفت: بسیار مهم است که شما روی نیمکت رهبری مثل کونته داشته باشید. او تجربه زیادی دارد و ما چون تیم جوانی هستیم از او استفاده زیادی می کنیم.

وی افزود: من ارتباط نزدیکی با مارتینز دارم و در خارج از زمین بازی نیز با او دوست هستم. وقتی ما در کنارهم در زمین باشیم، احساس راحتی می کنیم و به راحتی می توانیم در کنار هم کار کنیم.

  • کونته: پیروزی مهمی مقابل ناپولی کسب کردیم

سرمربی اینتر بعد از پیروزی مقابل ناپولی، گفت: از بازیکنانم خواسته بودم که با شجاعت در این بازی حضور پیدا کنند و آنها بسیار خوب به این درخواست جواب دادند.

آنتونیوکونته سرمربی اینتر نیز بعد از این پیروزی گفت: ما فقط به عملکرد تیم خود فکر می کنیم. برای اولین بار است که در اینجا به پیروزی رسیدم. از بازیکنانم خواسته بودم که با شجاعت در این بازی حضور پیدا کنند و آنها بسیار خوب به این درخواست جواب دادند.

وی افزود: به نظرم در هر بازی بهتر می شویم و چیزهایی را یاد می گیریم. آمدن به ناپل و بردن این تیم کار آسانی نیست. فراموش نکنید که در چند سال گذشته رقابت اینتر با ناپولی از رقابت با یوونتوس اهمیت بیشتری داشت. همیشه شکاف بین ما و ناپولی زیاد بود و این پیروزی مهمی است.

سرمربی اینتر تاکید کرد: ما به عملکرد بقیه تیم ها نگاه نمی کنیم و تمرکزمان روی بازی های خودمان است. پیروزی در این بازی یکی از مهمترین دستاوردهایمان در این فصل بود. مهم این است که به ثبات لازم رسیدیم و وضعیتمان رو به بهبود است.

کد خبر 476294

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha