مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
۰ نفر

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: روزانه در شیراز یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین باکیفیت یورو ۴ عرضه می‌شود، عرضه این محصول گاه دچار نوسان بوده اما هیچ‌گاه قطع نشده‌است.

سوخت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، امیر بنی‌کریمی  سه‌شنبه ۱۷ دی گفت: نظارت بر جایگاه‌ها دائمی است، همه ­جایگاه‌های شیراز و استان به‌صورت هفتگی ازنظر کمی و کیفی بازرسی ­­و هرماه نیز آزمون کیفیت از آنها گرفته می‌شود و با هرگونه تخلفی نظیر کم‌فروشی، عرضه بنزین نامناسب، خریدوفروش کارت و اختلاط بنزین و سوخت به‌شدت برخورد می‌شود.

وی گفت: بیش از ۹۰ درصد از جایگاه‌های عرضه بنزین در شیراز بنزین با استاندارد یورو ۴ ارائه می‌کنند و همه سوخت یورو ۴ مصرفی در شیراز از پالایشگاه‌های خارج از استان فارس می‌آید، در برخی از مقاطع حتی بنزین باکیفیت یورو ۵ نیز در شیراز توزیع‌شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: روزانه ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بنزین در شیراز مصرف می‌شود که ۷۰ درصد از این بنزین با قیمت یارانه‌ای و کمتر از ۳۰ درصد با قیمت دوم لیتری ۳۰ هزار ریال عرضه می‌شود.

بنی کریمی بر لزوم مراقبت از هوای پاک در شیراز تأکید کرد و گفت: همه جایگاه‌های مبادی جاده‌ای در استان فارس نیز نفت گاز باکیفیت یورو ۴ عرضه می‌کنند، برای مراقبت از هوای پاک بر اساس مصوبه کشوری بنزین یورو ۴ در کلان‌شهرها عرضه می‌شود، جایگاه‌هایی که بنزین و نفت و گاز یورو ۴ توزیع می‌کنند به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانند سوخت دیگری عرضه کنند و اگر به هر دلیلی نتوانند بنزین یا گازوئیل یورو ۴ تهیه کنند تا هنگام تأمین سوخت با استاندارد در نوبت هستند.

بر اساس آمارهای موجود مصرف بنزین در شیراز از بیش از ۶ میلیون لیتر در روز با حدود ۱۶ درصد کاهش به ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر رسیده است.

کد خبر 476293

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha