دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
۰ نفر

مهاجم تیم ملی فوتبال امید معتقد است ورود زودتر این تیم به تایلند موجب بالا رفتن کیفیت تمرینات و بهبود شرایط بازیکنان شده است.

صیادمنش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فدراسیون فوتبال اللهیار صیادمنش در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتبال امید در سونگلا گفت:خوشبختانه وضعیت بسیار خوب و مطلوبی داریم. تمرینات به خوبی دنبال می شود و فاصله زیادی تا آغاز بازی ها نداریم. رفته رفته هماهنگی تیم بهتر می شود و آماده می شویم برای انجام بازی اول مقابل ازبکستان که برای ما بسیار حساس است.
مهاجم تیم ملی امید همچنین گفت: امیدوارم با توجه به شرایطی که داریم پیشرفت بچه ها بیشتر شود و به آمادگی ۱۰۰% برسیم تا در بهترین وضعیت روحی و جسمی وارد بازی ها شویم. با همین جدیت و انرژی که در بازیکنان می بینم قطعا می توانیم موفق باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم.
صیادمنش در پایان به حضور تیم امید ایران پیش از سایر رقیبان در سونگلا اشاره کرد و گفت:این مسئله اتفاق خیلی خوبی بود که به ما کمک کرد. بچه ها به شرایط آب و هوایی عادت کردند و این مسئله باعث شد کیفیت تمرینات بالاتر برود و حتی شرایط بازیکنان بهبود پیدا کند. امیدوارم از این موقعیت به خوبی استفاده کنیم و با آمادگی کامل وارد بازی ها شویم.

کد خبر 476055

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha