معاون توسعه منابع استاندار چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به تلاش جدی دولت در راستای ارائه خدمات‌الکترونیک گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به دولت‌الکترونیک توجه جدی داشته باشند.  

نشست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، لیلا محمدیان،  معاون توسعه منابع استاندار چهارمحال‌وبختیاری دوشنبه ۱۶ دی در جلسه نشست هماهنگی توسعه خدمات دولت‌الکترونیک این استان افزود: در همین راستا تمام واحدهای‌ستادی در سطح استان و شهرستان‌ها تجارب خود را در حوزه دولت‌الکترونیک با هدف صرفه‌جویی در هزینه‌ها ارائه دهند تا طرح‌هایی که قابلیت ملی‌شدن را دارند شناسایی شوند.  

وی افزود: حذف جلسات حضوری در حوزه پرسنلی و استفاده از بستر دولت‌الکترونیک برای پوشش دادن جلسات به منظور جلوگیری از اسراف، پرهیز از مصرف ناصحیح و افزایش بهره‌وری و بازدهی مطلوب در مصرف انرژی در آینده نزدیک پیش‌بینی شده است.  

محمدیان تصریح کرد: در بودجه سال آینده به توسعه دولت الکترونیک توجه خاصی می‌شود و شایسته است تا در این خصوص برای رسیدن به چنین هدفی از تمام ظرفیت شرکت دانش‌بنیان استان بهره‌گیری شود.  

معاون توسعه منابع استاندار چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: ما اکنون قادر به ارائه ۱۷ شناسنامه خدمات الکترونیکی هستیم که این تعداد خدمات باید افزایش یابد.  

محمدیان خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم و حفظ کرامت و سلامت انسانی و همچنین برگزاری انتخابات‌الکترونیک ما در صدد راه‌اندازی سامانه ثبت شکایت انتخاباتی الکترونیکی(BPMS)هستیم.  

محمدیان، همچنین ارائه خدمات‌الکترونیکی به معلولان را در دستگاه‌های‌اجرایی استان خواستار شد و گفت: این مهم از دیگر امور ضروری است که دستگاه‌های‌اجرایی باید در این خصوص اهتمام ورزند.  

دولت‌الکترونیک به استفاده از دستگاه‌های ارتباطی الکترونیکی، رایانه‌ها و اینترنت‌ به منظور ارائه خدمات عمومی به شهروندان گفته می‌شود.  

در همین راستا میز خدمت الکترونیکی با قابلیت ارائه خدمات شناسنامه‌دار در محل استانداری چهارمحال‌وبختیاری راه‌اندازی شد.  

کد خبر 476038

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha