به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، لیلا محمدیان، معاون توسعه منابع استاندار چهارمحالوبختیاری دوشنبه ۱۶ دی در جلسه نشست هماهنگی توسعه خدمات دولتالکترونیک این استان افزود: در همین راستا تمام واحدهایستادی در سطح استان و شهرستانها تجارب خود را در حوزه دولتالکترونیک با هدف صرفهجویی در هزینهها ارائه دهند تا طرحهایی که قابلیت ملیشدن را دارند شناسایی شوند.
وی افزود: حذف جلسات حضوری در حوزه پرسنلی و استفاده از بستر دولتالکترونیک برای پوشش دادن جلسات به منظور جلوگیری از اسراف، پرهیز از مصرف ناصحیح و افزایش بهرهوری و بازدهی مطلوب در مصرف انرژی در آینده نزدیک پیشبینی شده است.
محمدیان تصریح کرد: در بودجه سال آینده به توسعه دولت الکترونیک توجه خاصی میشود و شایسته است تا در این خصوص برای رسیدن به چنین هدفی از تمام ظرفیت شرکت دانشبنیان استان بهرهگیری شود.
معاون توسعه منابع استاندار چهارمحالوبختیاری ادامه داد: ما اکنون قادر به ارائه ۱۷ شناسنامه خدمات الکترونیکی هستیم که این تعداد خدمات باید افزایش یابد.
محمدیان خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای سطح رضایتمندی مردم و حفظ کرامت و سلامت انسانی و همچنین برگزاری انتخاباتالکترونیک ما در صدد راهاندازی سامانه ثبت شکایت انتخاباتی الکترونیکی(BPMS)هستیم.
محمدیان، همچنین ارائه خدماتالکترونیکی به معلولان را در دستگاههایاجرایی استان خواستار شد و گفت: این مهم از دیگر امور ضروری است که دستگاههایاجرایی باید در این خصوص اهتمام ورزند.
دولتالکترونیک به استفاده از دستگاههای ارتباطی الکترونیکی، رایانهها و اینترنت به منظور ارائه خدمات عمومی به شهروندان گفته میشود.
در همین راستا میز خدمت الکترونیکی با قابلیت ارائه خدمات شناسنامهدار در محل استانداری چهارمحالوبختیاری راهاندازی شد.
نظر شما