مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به مشکلات کمبود اعتبار برای ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه، گفت: اگر اعتبار ساخت این پروژه تامین شود، بیمارستان را سه تا چهار ساله تحویل می‌دهیم.  

بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، مسعود شریفی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اظهار کرد: متولی اصلی این پروژه وزارت بهداشت بوده و وزارت راه و شهرسازی تنها سازنده این پروژه است و در همین راستا این وزارت بهداشت است که باید پیگیر جذب اعتبارات برای این پروژه باشد.  

وی اعتبار لازم برای ساخت ساختمان این بیمارستان را با قیمت‌های فعلی بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد وافزود: تامین این میزان اعتبار از محل بودجه دولتی سخت است و در همین راستا بهتر است از شراکت یک سرمایه گذار برای پیشبرد پروژه استفاه کرد. در حال حاضر هم وزارت بهداشت به دنبال جذب سرمایه گذار برای این پروژه است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به شروع این پروژه از سال ۱۳۹۵ اشاره کرد و گفت: بخشی از علت تاخیر در اجرای این پروژه، در کنار کمبود اعتبارات مربوط به پیدا کردن زمینی مناسب برای این بیمارستان بود.  

وی افزود: برخی به محل فعلی ساخت این بیمارستان انتقادهایی دارند، اما اینکه بخواهیم زمینی مناسب از هر نظر برای بیمارستانی که قرار است در مساحت ۵۴ هزار مترمربع احداث شود پیدا کنیم، بسیار دشوار است.  

شریفی اظهار کرد: در حال حاضر پروژه در مرحله فنداسیون قرار دارد و اگر اعتبار لازم برای ساخت این پروژه تامین شود، ظرف ۳تا ۴ سال آینده می‌توان این پروژه را به بهره‌برداری رساند.  

وی افزود: امسال ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه لحاظ شده که به نسبت اعتبار سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشته و این میزان اعتبار موجب فعال شدن پروژه و پیشبرد کارهای آن شده، اما برای ساخت این پروژه و تکمیل آن باید برنامه ویژه‌ای دیده شده و حتما جذب سرمایه گذار صورت گیرد.

کد خبر 476024

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha