بخشدار بخش خورش‌رستم خلخال گفت: عملیات جست‌وجوی تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای یافتن یک مرد روستایی گم‌شده بی‌نتیجه پایان یافت.  

جستجو برای یافتن فرد گم‌شده

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، ابوطالب نصیری، بخشدار بخش خورش‌رستم خلخال در استان اردبیل دوشنبه ۱۶ آذر در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: امدادگران هلال‌احمر پس از چند روز تلاش و جستجوی گسترده با استفاده از امکانات در اختیار از جمله سگ‌های جستجوگر در مناطقی که احتمال تردد فرد مفقودشده در روستای کمر در حاشیه رودخانه قزل‌اوزن می‌رفت، پایان ماموریت خود را اعلام کرد.  

نصیری گفت: با توجه به رد ادعای برخی از شهروندان هشجینی مبنی بر مشاهده فرد گم شده در منطقه در شنبه گذشته احتمال غرق شدن وی در آب رودخانه قزل‌اوزن دور از انتظار نیست.  

بخشدار بخش خورش‌رستم خلخال اظهارداشت: پس از تنظیم صورتجلسه پایان ماموریت جستجوی فرد گم شده توسط تیم‌های جستجو و امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، جستجو و بررسی احتمالات برای یافتن فرد گم‌شده با استفاده از راه‌کارها و روش‌های دیگری پیگیری و دنبال خواهد شد.  
وی افزود: خاقان خسروی، اهل روستای کمر در حاشیه رودخانه قزل‌اوزن، روز جمعه ۶ دی ماه از منزل خود خارج شده و تاکنون به محل سکونت خود مراجعه نکرده است.  

نصیری گفت: این روستایی ۶۰ ساله باغبان و دچار عارضه حواس‌پرتی بوده و آخرین بار در حوالی یک روستا از توابع بخش کاغذکنان شهرستان میانه استان آذربایجان‌شرقی در همسایگی روستای کمر خلخال مشاهده شده است.  

حجت‌الاسلام عبدالاحد بابایی، رئیس جمعیت هلال‌احمر خلخال نیز گفت: عملیات جستجو برای یافتن فرد گم‌شده با به‌کارگیری ۴ گروه زبده امداد و نجات و کمک عوامل انتظامی و نیروهای مردمی در منطقه‌ای به وسعت بزرگ حتی در حوزه استحفاظی شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی بی‌نتیجه بود.

وی افزود: با توجه به وجود عارضه حواس‌پرتی این فرد احتمال زنده بودن وی و پیدا شدن در محلی خیلی دورتر از محل سکونت بعید نیست.  

کد خبر 475987

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha