دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
۰ نفر

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: قاتل «خدیجه خدیر»، کوهنورد ۷۰ ساله اهل این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شد.  

نشست

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ برزو تجاری،  فرمانده انتظامی مهاباد در استان آذربایجان‌غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: به دنبال مفقود شدن این بانوی کوهنورد مهابادی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این انتظامی قرار گرفت.  

وی ادامه داد: با بررسی موضوع و بازداشت تعدادی از افراد و در نهایت مظنون اصلی توسط پلیس آگاهی شناسایی شد و پس از دستگیری به قتل اعتراف کرد.  

سرهنگ تجاری گفت: قاتل از نزدیکان و همسایه مقتول بود که به سبب صمیمت با خانواده وی رفت و آمد خانوادگی داشت و در روز حادثه مقتول را که قصد رفتن به کوهنوردی داشت، سوار خودرو شخصی خود کرده و در مسیر حرکت به طرف جاده بوکان وی را خفه کرد.  

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار داشت: قاتل پس از بازداشت و اعتراف به قتل خود، همراه ماموران انتظامی و پلیس آگاهی بر سر صحنه جرم حاضر و پس از کشف جنازه، جزئیات این قتل در صحنه جرم بازسازی شد.  

سرهنگ تجاری عنوان کرد: انگیزه قاتل نسبت به کشتن این فرد برای دزدیدن طلا و جواهرات همراه مقتول بوده است.  

این بانوی کوهنورد از چهارشنبه هفته گذشته از منزل خارج شده و دیگر به خانه برنگشته بود؛ فردای آن روز تلاش برای پیدا کردن وی توسط مردم، اصحاب رسانه و انجمن‌های کوهنوردی این شهرستان آغاز و در نهایت پیکر بی‌جان این بانوی مهاباد بامداد روز گذشته در مسیر جاده مهاباد به سمت بوکان توسط پلیس آگاهی پیدا شد.  

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.  

کد خبر 475971

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha