یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
۰ نفر

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران، وضعیت جوی محورهای هراز و کندوان را همراه با بارش شدید برف اعلام کرد و از رانندگان خواست در تردد از این مسیرها به مقررات ایمنی توجه بیشتری داشته باشند.

برفی بودن محورها

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر،  محسن هاشمی اظهار کرد: محور هراز محدوده منظریه تا امامزاده هاشم و محور کندوان محدوده تونل با بارش شدید برف مواجه است و در دیگر محورهای وضعیت جوی تمام ابری است.

هاشمی تصریح کرد: از نظر وضعیت ترافیکی، شاهد تردد عادی و روان در محورهای استان هستیم اما محورهای وازک به بلده به دلیل سرما و یخبندان و صعب‌العبور بودن و محور کمربندی فریدونکنار به دلیل مرمت آسفالت تقاطع غیرهمسطح مسدود است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با وجود کندی تردد در این مسیرها و لغزنده بودن محورهای کوهستانی مازندران به دلیل بارش برف، آمد و شد خودروها هم اکنون در جاده‌های مواصلاتی استان عادی و روان است.

سرهنگ علیرضا قدمی به رانندگان وسایل نقلیه‌ای که قصد تردد در محورهای کوهستانی استان را دارند، توصیه کرد تا ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، خودرو خود را به تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ مجهز و از تردد غیر ضروری در محورهای کوهستانی جدا خودداری کنند.

کد خبر 475661
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha