مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان از شناسایی و ابطال دو هزار و ۶۱۸ کارت هوشمند سوخت نفت‌گاز و بنزین توسط تیم‌های کنترل و نظارت در این استان خبر داد.

کارت سوخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، عبدالله احمدی کمرپشتی ضمن تأکید بر اهمیت صیانت از سرمایه‌های ملی و جلوگیری از توزیع سوخت خارج از شبکه توزیع رسمی، اظهار کرد: کارشناسان این شرکت در واحد تأمین و توزیع با رصد میزان مصرف و تحویل سوخت به مجاری عرضه در صورت مشاهده افزایش مصرف در هریک از مجاری عرضه هرمزگان، موضوع را گزارش می‌کنند و بلافاصله تیم‌های کنترل و نظارت، سامانه هوشمند و در صورت ضرورت حراست منطقه به آن محل اعزام می‌شوند تا اقدامات کنترلی لازم پیش از وقوع تخلف شناسایی و از آن ممانعت به عمل آید.

وی افزود: در رسیدگی‌های مستمر از سوی تیم‌های کنترل از مهرماه ۹۸ تا پایان آذرماه تعداد دو هزار و ۶۱۸ کارت سوخت که از آن برای قاچاق فرآورده‌های بنزین و نفتگاز استفاده می‌شد؛ شناسایی و با ابطال آنها از سوء استفاده بیشتر جلوگیری شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان تصریح کرد: با توجه به گزارش‌های ارائه‌شده از سوی تیم کنترل و نظارت به کمیته رسیدگی به تخلفات، کارت‌های سوخت متخلفین با هماهنگی مراجع قضایی مسدود و یا باطل می‌شود.

کمرپشتی به شهروندان گرامی گفت: مالکان خودروها از در اختیار گذاشتن کارت‌های سوخت خودروهایشان به دیگران جدا خودداری کنند زیرا در صورت سو استفاده از کارت‌های سوخت عواقب حقوقی و جریمه‌های سنگین مالی بعدی آن دامن‌گیر صاحب کارت خواهد شد و وی به‌عنوان متخلف پاسخگوی مراجع ذیصلاح خواهد بود.

کد خبر 475409

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha