مدافع پرسپولیس گفت:اینکه در چند بازی نیمکت نشین شدم نظر سرمربی است اما می خواهم دوباره به ترکیب اصلی برگردم

نادري

همشهری آنلاین- مدافع چپ سرخپوشان که در فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود در ابتدای این فصل و با روی کار امدن کالدرون هم توانست خیلی زود خودش را نشان دهد و به یکی از مهره های ثابت پرسپولیس تبدیل شود. درخشش این بازیکن در دفاع چپ باعث شد تا سرمربی وقت تیم ملی هم او را به تیم ملی دعوت کند. نادری در دیدار برابر عراق فرصت بازی کردن پیدا کرد اما نتوانست کیفیت خود را نشان دهد و روی گل دوم عراق هم به نوعی نقصر بود.

ناکامی این بازیکن باعث شد تا او در پرسپولیس هم از شرایط آرمانی خود دور بشود و تا جایی که در نیمی از بازی های نیم فصل اول نیمکت نشین شود. در آستانه آغاز تمرینات سرخپوشان برای نیم فصل دوم این بازیکن اعتقاد دارد که می تواند دوباره به ترکیب فیکس پرسپولیس بازگردد.

محمد نادری در خصوص شرایط این روزهای خود به همشهری آنلاین گفت: «من با وجود پیشنهاداتی که در ابتدای فصل از چند تیم لیگ برتری داشتم اما دوست داشتم در پرسولیس به کار خودم ادامه بدهم. اینکه در چند بازی نیمکت نشین شدم نظر سرمربی است اما می خواهم دوباره به ترکیب اصلی برگردم و برای این کار با تمام وجودم تمرین می کنم.»

مدافع سرخپوشان در خصوص احتمال بازگشتش در پایان فصل به بلژیک گفت:« هنوز تا پایان فصل زمان زیادی باقی است اما دوست ندارم فعلا به بلژیک برگردم و می خواهم همچنان در پرسپولیس بازی کنم.»

کد خبر 475406

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha