شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
۰ نفر

فرماندار خلخال گفت: با راه‌اندازی چند کارگاه و واحد بزرگ تولید پوشاک توسط بخش خصوصی و ایجاد اشتغال برای بانوان در این واحدها، صنعت تولید پوشاک انبوه در این شهرستان رونق گرفته است.  

افتتاح

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ایرنا، فریدون بابایی،  فرماندار خلخال در استان اردبیل شنبه ۱۴ دی در آیین افتتاح واحد تولید پوشاک انبوه در کلور مرکز بخش شاهرود خلخال افزود: با راه‌اندازی واحدهای تولید پوشاک انبوه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر از بیکاران علاقه‌مند به فعالیت در صنعت تولید پوشاک منطقه فراهم شده و در آینده با توسعه کارگاه‌های تولید پوشاک ظرفیت اشتغال این واحدها به بیش از هزار نفر افزایش خواهد یافت.  

وی بیان‌کرد: فرمانداری خلخال با هدف توسعه این صنعت علاوه بر حمایت لازم از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی رونق صنعت تولید پوشاک ارائه تسهیلات بانکی، اماکن دولتی بلااستفاده را برای ایجاد و راه‌اندازی کارگاه‌های تولید پوشاک و همچنین اشتغال افراد در اختیار مجریان این طرح‌ها قرار داده است.  

بابایی اظهارداشت: هم‌اکنون چند کارگاه تولید پوشاک در خلخال و روستاهای شهرستان از جمله اندبیل، گورانسراب، خوجین، اسکستان، خانقاه‌سادات و علی‌آباد راه‌اندازی و زمینه اشتغال بخشی بانوان بیکار بویژه بانوان سرپرست خانوار فراهم شده است.  

او گفت: سرمایه‌گذاران این طرح‌ها محدودیتی برای راه‌اندازی و افزایش تعداد کارگاه‌های تولید پوشاک و نیز مشکلی در بازاریابی و فروش محصولات خود نداشته و همین امر سبب گسترش فعالیت آنها شده است.  

فرماندار خلخال افزود: موفقیت طرح راه‌اندازی واحدهای تولید پوشاک با استفاده از توان و ظرفیت بانوان منطقه می‌تواند خلخال را به عنوان پایلوت اجرای این طرح در استان مطرح کند.  

با ایجاد و راه‌اندازی کارگاه تولید پوشاک در بخش شاهرود خلخال علاوه بر رونق صنعت تولید پوشاک در این منطقه برای ۱۲ نفر فرصت شغلی جدید و مستقیم ایجاد شد.  

کد خبر 475378

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha